.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد ناطق نوری:
بزرگوارتر از این حرفها هستیم که دنبال این "کوچک" ها باشیم
حجت الاسلام ناطق نوری صحبت و رابطه خاصی با آقای احمدی نژاد ندارند، ایشان بعد از اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری حرفی نزدند و سکوت کردند، زیرا نمی خواستند در مملکت هیاهو شود .
بزرگوارتر از این حرفها هستیم که دنبال این "کوچک" ها باشیم

احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و محمود آباد و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، در خصوص حضور و فعالیت حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در عرصه سیاست و انتخابات گفت: تا جایی که اطلاع دارم برادرم قصدی برای ورود جدی به صحنه سیاست ندارد.

وی افزود: ایشان در حال حاضر همچنان در دفتر مقام معظم رهبری و بازرسی بیت رهبری مشغول به فعالیت هستند و فعلا درباره ورود به مسائل دیگر ، تصمیمی ندارند.

احمد ناطق نوری در ادامه تاکید کرد: حجت الاسلام ناطق نوری از سیاست فاصله نگرفته اند و حتی در کمیته های مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت دارند اما قصد فعالیت خاص سیاسی و انتخاباتی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر علی اکبر ناطق نوری گفت: ایشان می توانند نصایح خودشان را داشته باشند، مثل تمام ناصحانی که نصیحت می کنند؛ اما من هم اگر جای ایشان و ریش سفید باشم، وقتی به افراد بگویم این کار به صلاح است انجام دهید و آنها گوش ندهند، چه فایده ای دارد نصیحت کردن؟ ؛ و البته این نظر من است.

احمد ناطق نوری همچنین درباره اظهارات مطرح شده علیه برادرش در مناظرات انتخاباتی گفت: ما بزرگوار تر از این حرفها هستیم که دنبال این "کوچک" ها باشیم .

عضو هیات رییسه مجلس در خاتمه گفت: حجت الاسلام ناطق نوری صحبت و رابطه خاصی با آقای احمدی نژاد ندارند، ایشان بعد از اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری حرفی نزدند و سکوت کردند، زیرا نمی خواستند در مملکت هیاهو شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

markez 30 تير 1390
از فتنه گران بودید. دیگه بسه
نا شناس 30 تير 1390
شما دیگه بسه ...... چی خودشو تحویل هم گرفته .... .... یادمه اون موقع که تعرفه برق استان بالا رفت این آقا تو شبکه استانی گفت مردم مازندران باید صرفه جویی کنند، مجری هم ..... گفت مردم مازندران رتبه یک صرفه جویی در کشور رو دارن. هی برای رای جمع کردن تو نور و محمودآباد شعار میده که من فقط برای مردم کار میکنم!!!!!
نا شناس 30 تير 1390
حیف از بزرگوراران و ریشه داران عزیزی که بخاطر یکسری جو سازی ها و دروغ پراکنی ها به فتنه گر متهم می شوند، اگر فتنه ای بوده که حتما بوده،جنایت از دور خارج کردن .... فاعتبرویا اولابصار
نا شناس 30 تير 1390
احمد خان ناطق ، بد نیست در خصوص زمین ، وام و شرکت آرد و همسر محترمه خودتان هم کمی سخن بگویید . یا میخواهید ما بگوییم ؟؟؟ ( شمال نیوز عرضه داری این کامنت و بذاری ؟؟؟ یا شما هم فقط ادعا دارین؟؟؟ )
هادي 3 مرداد 1390
بابت حرفهاي بزرگ احمد ناطق همه چكه بزنين
راستي 3 مرداد 1390
احمدجون يادته هم براي هاشمي ستاد زده بودي هم براي احمدي نژاد دمت گرم كجاست نفس كش
جك 3 مرداد 1390
احمد شناسنامه را دست بزن باز درانتخابات شركت كن دراصل ازلحاظ سن تو پنج روز ازشيخ بهايي كوچكتري
صادق آل‌احمد 4 مرداد 1390
بهتره اینا دیگه حرف نزنن. بله، شما پولدارتر از این حرفایید که دیگران بدونن. یه شبه بازار مرغ رو خالی از مرغ می‌کنید تا گرونی بشه بعد نارضایتی بعد هم ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.